Що таке агендерний манікюр і чому його варто спробувати вже зараз

Бʼюті-тренд, який неодмінно стане класикою

АВТОР: Максим Брут

ФОТО: Instagram: @mvk.ua, @themarcjacobs, @undn_laqr, @pleasing, @gisele, сайти брендів

ОПУБЛІКОВАНО: 25 квітня 2024

Манікюр є важливим атрибутом здоров’я та гігієни кожної людини. Незважаючи на це, візити до салонів краси та до майстрів манікюру все ще асоціюються з фемінністю. Проте б'юті-індустрія стає все більш інклюзивною та працює зі стереотипами найбільш активним способом, створюючи нові тренди.

Одним із таких трендів у нейл-індустрії є агендерний манікюр. Його прихильницею й адвокаткою є Вікторія Колодій, селебріті та нейл-дизайнерка з досвідом роботи понад 20 років, засновниця міжнародної мережі салонів нігтьової естетики MVK.

«Агендерний манікюр — це класичний догляд за нігтями, який не має гендерної спрямованості. Процедура включає обрізання нігтів, видалення кутикули кусачками, очищення, підготовку та полірування нігтьової пластини. Таке обслуговування не лише підтримує руки в чистоті, але й допомагає уникнути проблем, які можуть виникнути через неправильний догляд удома»,

— розповідає нейл-дизайнерка Вікторія.

манікюр

Манікюр

Спеціалістка зазначає, що мінімалізм в манікюрі — це не просто тренд, а історія, що буде актуальною завжди як для жінок, що не бажають робити покриття, так і для чоловіків, які просто доглядають за своїми руками. Манікюр варто сприймати не лише як складову б'юті-ритуалу, а і як догляд та гігієнічну процедуру, яка спрощує життя й дає можливість не думати про те, як виглядають наші руки впродовж наступних двох-трьох тижнів після візиту в салон.

«З власного досвіду пам’ятаю, як агендерний манікюр розвивався у середовищі людей, пов'язаних з телебаченням. Їхні руки постійно були в кадрі, тому догляд за ними ставав необхідністю. Саме тому селебрітіс є одними з найактивніших адептів агендерного манікюру, особливо це стосується чоловіків»,

— додає Вікторія Колодій. 

Яскравим прикладом того, хто не зупиняється лише на манікюрі, а активно експериментує з покриттями, є Гаррі Стайлс, який навіть запустив власний бренд із лаками для нігтів Pleasing.

Pleasing

манікюр

Його колегою в нейл-індустрії став Машін Ган Келлі (MGK), що запустив лінійку лаків для нігтів. До того ж у MGK навіть є фан-сторінка, присвячена його рукам і його манікюру.

MGK

mgk 2

Все частіше світові зірки, актори та дизайнери, інфлюенсери в колаборації з відомими брендами нагадують про те, що манікюр не є лише жіночим привілеєм. У кампейнах фешн-брендів ця тема теж не залишається без уваги. Наприклад, Marc Jacobs просто читає книгу, проте епатує Instagram-спільноту яскравим покриттям і показує кожному, як це — мати сміливість бути вільним у проявах себе та руйнувати стереотипи.

Marc Jacobs

А завдяки американському блогеру та ведучому Джонатану Ван Нессу, що запустив власну лінію лаків для нігтів для чоловіків від Chanel і став першим чоловіком-амбасадором бренду засобів для нігтів Essie, ми бачимо, що манікюр поступово знаходить своє місце на нігтях усіх людей, незалежно від статі.

Chanel

Chanel Boy

В Україні попит на цей вид манікюру стрімко зростає, і пов'язано це з тим, що все більше людей прагнуть економити час та уникати проблем з нігтями, які можуть виникнути через неправильний догляд. 

Процедура агендерного манікюру займає до однієї години та потребує корекції раз на два тижні. Втім, частота візитів може змінюватися залежно від індивідуальних особливостей. Вікторія Колодій розповідає, що манікюр без покриття роблять 28-30% клієнтів її мережі салонів.

Тож агендерний манікюр — це не просто б'юті-тренд, а знак нової культури, яка приймає різноманітність і заохочує всіх, незалежно від статі, піклуватися про себе. Цей тренд символізує рух до більш відкритого і толерантного суспільства, де кожен має право на самовираження та комфорт.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ